OT Marketing Manager

SmartRecruiting cauta pentru clientul sau un Marketing Communication Manager

Locatie: Bucuresti

Misiunea companiei:

Misiunea noastra este sa devenim cei mai buni pe piata si sa oferim clientilor din mediul offline (in magazine), cat si din mediul online cele mai placute experiente!

Cultura organizationala a companiei are la baza incurajarea, pretuirea si motivarea salariatilor. Valorile asociate acestui tip de cultura sunt echitatea, cinstea, implicarea si asumarea responsabilitatii.

Valorile culturilor organizationale au ca suport principii clare, precum:

  • Orientarea spre actiune
  • Contactul permanent cu clientii
  • Productivitatea prin oameni
  • Consecventa in sustinerea initiativelor individuale
  • Gestionarea abila a resurselor
  • Orientarea spre suport, inovatie si scopuri.

Cerinte:

  • Studii superioare economice, preferabil cu specializarea marketing;
  • Experienta in marketing minim 3 ani, in domeniul retail-fashion reprezinta un avantaj;
  • Experienta in leadership: crearea si managementul unei echipe;
  • Excelente abilitati de comunicare;
  • Axat pe rezultate si masurabilitate;
  • Operare PC nivel avansat;
  • Cunoasterea limbii engleze – nivel avansat;
  • Abilitati excelente de negociere, de coordonare si planificare;
  • Experienta managementului unei echipe multi valente: operational retail marketing, social media marketing, influencer marketing, visual and creative marketing.
  • Deprinderea de a lucra in echipa si abilitati de relationare interumana.

Responsabilitati:

  • Dezvoltarea și executarea unei strategii și a unui plan de comunicare bazat pe rezultate, pe mai multe platforme, în conformitate cu direcția companiei.
  • Crearea și gestionarea strategiei de marketing operational pentru divizia de retail, în conformitate cu direcția fiecarui brand;
  • Organizarea shooting-urilor de sezon sau specifice (Black Friday, All Sneakers Sale, etc.);
  • Organizarea si gestionarea de evenimente cu scopul de a creste brand awareness-ul: lansari de colectii, parteneriate strategice etc.;
  • Urmărirea eficacității diferitelor campanii si masurarea rezultatelor obtinute
  • Gestionarea cheltuielilor de comunicații și colaborarea cu furnizorii și agențiile pentru a crea noi activități de comunicare și marketing;
  • Conducerea planificarii si implementarii PR si initiativelor legate de brand awareness;
  • Colaboreaza nemijlocit cu agentiile de publicitate, freelanceri si mass-media;
  • Intocmeste rapoarte periodice privind activitatea de marketing corelate cu vanzari si  indicatori de brand awareness , insotite de sugestii si propuneri pentru obtinerea celor mai bune rezultate.
  • Mentine relatiile cu departamentele de marketing ale brandurilor comercializate, precum si cu cele ale ale centrelor comerciale in care compania detine magazine;
  • Dezvolta politici de fidelizare a clientilor.

Beneficii:

  • Decontare transport
  • Tichete de masa
  • Abonament medical privat
  • Prima de fidelitate
  • Prima de recomandare
  • Bookster

Enter your keyword