SmartRecruiting caută în numele clientului său, una dintre cele mai importante companii integratoare și de consultanță din industria IT un Specialist HR&SSM.
Locație: București, Zona Operei
Misiunea companiei:
Compania deține un portofoliu competitiv de soluții în următoarele domenii: infrastructuri de comunicații, centre de date și virtualizare, comunicații unificate, interacțiune cu clienții și centre de contact, securitate informațională cu o echipă de peste 100 de angajați în România.
Compania este membră a unui grup de companii care realizează peste 100 de milioane de euro venituri anuale de afaceri în integrarea sistemelor IT și externalizarea IT în Slovacia, Cehia, România, Polonia, Bulgaria, Turcia și Marea Britanie.
Cerinte:
- Studii superioare
- Cunostinte in domeniul resurselor umane si in domeniul SSM
- Cunostinte bune de utilizare PC
- Persoana organizata, atenta la detalii
- Abilitati de comunicare si organizare
- Absolvent curs Specialist SSM – 80 ore – avantaj
Responsabilitati HR:
- Intreţine Politicile de Personal ale companiei si se asigură că toţi angajaţii sunt informaţi şi le respectă.
- Actualizează descrierile posturilor, politicile de personal, regulamentul de ordine interioara şi contractele de muncă precum şi anexele acestora, ca urmare a modificarilor legislative sau conform deciziilor luate de conducere şi cu consultarea, atunci cand este necesar, consilierilor juridici si a companiei externalizate de salarizare.
- Cooperarea cu reprezentantii salariatilor in desfasurarea procedurilor de renegociere ale Contractului Colectiv de Munca.
- Coordonează procesele de angajare şi incheiere a contractelor de muncă.
- Gestionarea si actualizarea documentelor din dosarele de personal.
- Coordonează procesul de evaluare anuala a personalului.
- Responsabil cu intocmirea si colectarea datelor necesare intocmirii statelor de plata – gestionare concedii medicale, concedii de odihna, delegatii, actualizare pontaje.
- Actualizare situatii concedii de odihna.
Responsabilități SSM:
- Întocmirea fișelor individuale de protecția muncii la angajare;
- Elaborarea și actualizarea planului de prevenire și protecție;
- Elaborarea instrucțiunilor proprii pentru completarea și/sau aplicarea reglementărilor de securitate și sanătate în muncă, ținând cont de particularitățile activităților unității;
- Elaborarea impreuna cu serviciul externalizat a tematicii de instruire si stabilirea periodicitatii , asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul securitatii si sanatati in munca,
- Ține evidenţa echipamentelor de muncă si a echipamentelor individuale de protecție;
- Elaborarea rapoartelor privind incidentele / accidentele de muncă suferite de angajații societății , în conformitate cu prevederile legale impreuna cu serviciul externalizat
- Întocmirea fișelor individuale pentru SSM/ SU la angajare și efectuarea instructajului introductiv general a noilor angajați;
- Ține relația cu autoritățile în ceea ce privește documentația ce trebuie depusă/trimisă , conform reglementarilor legale;
- Ține relația cu clientii în ceea ce privește documentația ce trebuie realizata din punct de vedere SSM in proiectele in derulare